قوانین و مقررات

قوانین و مقررات سایت مهتاب حکمتی
این سند، یک قرارداد لازم‌الاجرا فی مابین سایت مهتاب حکمتی و کاربر است که کلیه حقوق و تعهدات کاربر و سایت مهتاب حکمتی در قبال یکدیگر را تعیین می‌کند. استفاده از خدمات سایت مهتاب حکمتی، اعم از جستجو و خرید میان پکیج‌های آموزشی،  بهره مندی از سیگنال‌های خرید و فعالیت در بازارهای مالی که در سایت مهتاب حکمتی و شبکه‌های اجتماعی مرتبط و رسمی آن مجموعه وجود دارد، به این معنی که کاربران از کلیه حقوق و تعهدات مندرج در این سند آگاهی کامل دارند و با آن موافقت نموده اند؛ لذا ضروری است پیش از استفاده این خدمات، این شرایط و ضوابط را به‌دقت مطالعه فرمایند.
توجه داشته باشید کلیه اصول و رویه‏‌های سایت مهتاب حکمتی منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران از جمله، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و متعاقباً کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است. در صورتی که در قوانین مندرج، رویه‏‌ها و سرویس‏‌های مهتاب حکمتی تغییراتی در آینده ایجاد شود، در همین صفحه منتشر و به روز رسانی می شود و شما توافق می‏‌کنید تایید می نمایید که استفاده مستمر شما از سایت به معنی پذیرش بدون قید و شرط هرگونه تغییرتغییرات است.
تعاریف:
در این بخش واژه هایی که در متن قوانین مورد استفاده قرار می گیرند، تعریف می شوند.
•        سایت: وب سایت مهتاب حکمتی به آدرس https://pay.mahtabhekmati.com/
•        محتوای سایت: شامل قیمت، متن، عکس، فیلم و مشخصات فنی محصولات یا کلیه مقالات و اخبار درج شده در سایت و وبلاگ می باشد.
•        کاربر: شخصی حقیقی یا حقوقی است که وارد وبسایت شده و از خدمات سایت مهتاب حکمتی بهره مند می‌شود.
•        سفارش: خدمات/ محتوای آموزشی، سیگنال و راهنمایی در رابطه با فعالیت در بازارهای مالی که در وبسایت قابل دسترسی از سوی مشتری درخواست می گردد.
•        پکیج‌های آموزشی: محتوای آموزشی که در قالب یک مجموعه به کاربران و خریداران ارائه می‌شود.
•        سیگنال‌: راهنمایی و تحلیل‌های ارائه شده توسط مجموعه و تیم سایت مهتاب حکمتی برای فعالیت در بازارهای مالی
ضوابط سفارش دهی:
·       هر فرد حقیقی با داشتن حداقل 18 سال کامل می‌تواند از خدمات اشاره شده در صدر این سند و شرایط و مقررات وبسایت سفارش دهد. بدین منظور، ممکن است از کاربران خواسته شود تا نام و نام خانوادگی، شماره تلفن همراه، ایمیل معتبر خود را به کارشناس فروش ارائه دهند. مسئول عدم صحت اطلاعات اعلام شده شخص کاربران می‌باشند. در صورت اثبات خلاف این موضوع، سایت مهتاب حکمتی مجاز به پیگیری قضایی و قانونی نزد مراجع ذیصلاح می‌باشد. افراد زیر 18 سال باید تحت نظر والدین و یا قیم قانونی خود از خدمات سایت استفاده نمایند.
·       بعضی از مواقع ممکن است سایت نیاز به تأیید هویت کاربر داشته باشد که این موارد در زمان‌ مقتضی درخواست از سوی سایت جهت ارائه ارسال خواهد شد. مواردی همچون تصویر کارت ملی نیز جهت تایید هویت برخی از کاربران در سایت مورد نیاز است.
·       سایت مهتاب حکمتی متعهد می‌شود اطلاعات کاربران را در اختیار هیچ شخص سومی قرار ندهد و مسئول محافظت از آن است.
·       تکمیل پروسه ثبت نام و نحوه سفارش دهی از طریق کارشناس فروش سایت مهتاب حکمتی و از طریق شبکه‌های اجتماعی صورت می‌پذیرد.
·        ارتباط با کاربران از طریق شبکه‌های ارتباطی و پیام رسان‎‌ها صرفا از طریق شناسه‌های ذیل در شبکه اجتماعی Telegram صورت می پذیرد:

–        mahtabhekmatibot@
حقوق و مسئولیت های سایت:
·    سایت مهتاب حکمتی ممکن است دارای لینک‏‌هایی به سایت‌ها یا آدرس‌های دیگر باشد. این سایت‌ها یا آدرس‌ها تحت کنترل سایت مهتاب حکمتی نیستند و سایت مهتاب حکمتی هیچ مسوولیتی در قبال محتویات این آدرس ها  شامل (و نه محدود به) لینک‏‌های دیگری که ممکن است در این سایت‌ها یا آدرس‌ها باشد ندارد. سایت مهتاب حکمتی این لینک‏ها را برای سهولت شما فراهم کرده است و وجود هر یک از این لینک‏ها به معنی تائید یا هر نوع ارتباط ما با اداره کنندگان آنها نیست. آدرس‌هایی که در آگهی‏‌های سایت مهتاب حکمتی لینک می‏‌شوند را افرادی خارج از سایت مهتاب حکمتی اداره می‌کنند، بنابراین سایت مهتاب حکمتی نمی‌‏تواند در مورد آنها ضمانتى داشته باشد. شما توافق می‏‌کنید مسئولیت هر گونه خسارت و آسیب احتمالی وارده را از طرﻳﻖ وﻳﺮوس یا فایل‏‌های مخرب دیگر که می تواند ناشی از درﻳﺎفت و استفاده از داده‌‏ها و فایل‏‌های متعلق به آدرس‏‌های لینک شده در سایت مهتاب حکمتی باشد، خود برعهده خواهید داشت.
·    سایت مهتاب حکمتی مسئولیتی در قبال مشکلات و یا عدم سرویس ‌دهی به دلیل اختلال در سرویس اینترنت و سایر زیرساخت های مورد نیاز ندارد.

·    سایت مهتاب حکمتی با در نظرگرفتن اهمیّت حریم خصوصی کاربران، به منظور ارائه‌ی خدماتی امن به آن ها اطلاعاتی را درخواست می کند. هنگامی که کاربران محترم از امکانات استفاده می نمایند و یا اطلاعات خود را در سایت وارد می نمایند، و بدینوسیله رضایت خود را از جمع آوری، ذخیره، پردازش و انتقال اطلاعات شخصی و غیر شخصی خود اعلام می نمایند. در همین راستا سایت مهتاب حکمتی موظف است هدف خود از جمع آوری اطلاعات کاربران، اقدامات و سیاست های امنیت اطلاعات آن ها را روشن سازد.
·    سایت مهتاب حکمتی در قبال افشای اطلاعات کاربر در اثر قصور و یا ویروسی شدن سیستم کامپیوتری وی مسئولیتی نخواهد داشت.
·     سایت مهتاب حکمتی همواره خود را مجاز و مختار می داند که نسبت به ایجاد تغییرات دلخواه در سایت از جمله تغییرات فنی و ظاهری، تغییر خدمات و نحوه ارائه آن، تغییر محتوا و اطلاعات سایت، تغییر در سیاست‌ها، حقوق و قوانین اقدام نماید.
·    سایت مهتاب حکمتی در هر زمانی اختیار را دارد که بنا به مصالح خود، ارائه سرویس به مشتریان و برقراری ارتباط با آنان را متوقف و نسبت به تغییر یا حذف کلیه مطالب یا خدمات خویش اقدام نماید.
·   سایت مهتاب حکمتی مجاز است بدون اطلاع قبلی نسبت به توقف فعالیت سایت اقدام نماید، در این صورت کلیه خدماتی که از قبل توافق شده ارائه خواهد شد.
·   وبسایت مهتاب حکمتی هیچگونه تعهدی نسبت به مثبت بودن فرآیند بهره گیری خدمات سایت بدون رعایت مدیریت سرمایه ندارد. ضمناً، برآیند مثبت برای کاربران پس طی شدن سه ماه با رعایت مفاد اشاره شده در این سند حاصل می شود.
·   حقوق و وظایف کاربر:
·       کاربر می بایست از بکار بردن هرگونه نام جعلی یا تقلبی و یا ایمیل نامعتبر در جهت سو استفاده های احتمالی یا نقض حقوق اشخاص دیگر خودداری نماید.
·       پس از پایان عملیات سفارش، به شرحی که ذکر شد، در سایت امکان تغییر و یا حذف آن به هیچ وجه امکان پذیر نمی باشد.
·       هر گونه استفاده از اطلاعات ثبت نامی به وسیله فرد دیگر یا اشخاص ثالث به شدت ممنوع است.
·       پس از تکمیل سفارش از سوی کاربر، مطابق با مقررات این سند، امکان لغو سفارش وجود ندارد.
·       کاربر می پذیرد که برای بهره بردن از برآیند ایده آل، از تمام خدمات ارائه شده توسط سایت مهتاب حکمتی با رعایت مدیریت سرمایه و ریسک استفاده کند. ضمناً، در صورتی که تدابیر مدیریت سرمایه اعلامی که از سوی سایت مهتاب حکمتی و از طریق مشاوران و کارشناسان مجموعه به کاربر اعلام می شود، از سوی کاربر رعایت نشود؛ سایت مهتاب حکمتی هیچگونه مسئولیتی در رابطه با حصول عواید معهود نخواهد داشت.
·       استفاده از خدمات سایت در راستای اهداف ذیل ممنوع و به تشخیص سایت مهتاب حکمتی می‌تواند منجر به انسداد حساب کاربری و پیگیری‌ قضایی مقتضی شود:
–       اجبار دیگران به جهت مشارکت در امور غیر قانونی
–       تمامی اهداف مغایر با قوانین جمهوری اسلامی ایران، اخلاق حسنه و امنیت عمومی
–       نقض حقوق مالکیت فکری وبسایت و حقوق مالکیت فکری دیگران
–       برای تبعیض، سواستفاده، آسیب وارد کردن و توهین براساس جنسیت، گرایش جنسی، مذهب، قومیت، نژاد، سن، منشا ملی یا ناتوانی جسمی
–       برای ارسال اطلاعات نادرست یا گمراه کننده
–       برای آپلود یا انتقال ویروس‌ها و یا هر نوع دیگر از کدهای مخرب که بر عملکرد خدمات این وب سایت، وبسایت‌های دیگر و یا اینترنت تاثیر می‌گذارد.
–       برای جمع‌آوری یا ردیابی اطلاعات شخصی دیگران و استفاده غیر مجاز از آن
–       برای دخالت در سرویس‌های امنیتی
حریم خصوصی:
·    سایت مهتاب حکمتی به اطلاعات خصوصی اشخاصى که از خدمات سایت استفاده می‏‌کنند، احترام گذاشته و از آن محافظت می‏‌کند.
·    سایت مهتاب حکمتی متعهد می‏‌شود در حد توان از حریم شخصی شما دفاع کند و در این راستا، تکنولوژی مورد نیاز برای هرچه مطمئن‏‌تر و امن‏‌تر شدن استفاده شما از سایت را، توسعه دهد. در واقع با استفاده از سایت مهتاب حکمتی، شما رضایت خود را از این سیاست نشان می‏‌دهید.
·    همه مطالب در دسترس از طریق هر یک از خدمات سایت مهتاب حکمتی، مانند متن، گرافیک، آرم، آیکون دکمه، تصاویر و موارد قابل دانلود و کپی، داده‌ها و کلیه محتوای تولید شده توسط سایت مهتاب حکمتی جزئی از اموال سایت مهتاب حکمتی محسوب می‏‌شود و حق استفاده و نشر تمامی مطالب موجود و در دسترس در انحصار سایت مهتاب حکمتی است و هرگونه استفاده بدون کسب مجوز کتبی، حق پیگرد قانونی را برای سایت مهتاب حکمتی محفوظ می‏‌دارد. علاوه بر این، اسکریپت‌ها، و اسامی خدمات قابل ارائه از طریق هر یک از خدمات ایجاد شده توسط اسکریپت‌ها و علائم تجاری ثبت شده نیز در انحصار سایت مهتاب حکمتی است و هر گونه استفاده با مقاصد تجاری پیگرد قانونی دارد.

کاربران مجاز به بهره‌‏برداری و استفاده از لیست محصولات، قیمت و هرگونه استفاده از مشتقات وب‏‌سایت مهتاب حکمتی و یا هر یک از خدمات و یا مطالب، دانلود یا کپی کردن اطلاعات با مقاصد تجاری، هر گونه استفاده از داده کاوی، ربات، یا روش‌‏های مشابه مانند جمع آوری داده‌‏ها و ابزارهای استخراج نیستند و کلیه این حقوق به صراحت برای سایت مهتاب حکمتی محفوظ است.
·   تنها مرجع رسمی مورد تایید ما برای ارتباط با شما، تحت همین شرایط و قوانین مشخص گردیده است.. سایتمهتاب حکمتی هیچگونه سایت اینترنتی با آدرسی غیر از   https://pay.mahtabhekmati.com / ندارد.
حقوق مالکیت فکری:
·    کلیه حقوق و اموال فکری از هر قبیل که باشد شامل ولی نه محدود به حقوق ‌نام تجاری، علامت تجاری، طرح صنعتی، حق نشر تصاویر، مقالات و موارد صوتی، سورس کد سایت، فرآیندهای موجود در سایت، از هرجهت متعلق به سایت مهتاب حکمتی خواهد بود. کاربران مالکیت بی قید و شرط سایت مهتاب حکمتی را بر کلیه اموال و حقوق مادی مورد اشاره را به رسمیت شناخته و قبول می نماید و حق هرگونه ادعا در خصوص موارد یادشده را از هر جهت از خود سلب و ساقط نمودند. عدم استفاده از حقوق یادشده یا عدم اقدام در خصوص ثبت رسمی آنها به هیچ وجه به معنی انصراف یا اعراض سایت مهتاب حکمتی از حقوق خود تلقی نخواهد شد. بدیهی است که موارد ذکر شده مواردی که در سایت که آزادانه برای استفاده مجدد در دسترس هستند یا در حوزه عمومی (Public Domain) هستند، گسترش نمی‌یابد. کاربر از هرگونه سواستفاده از خدمات، شامل ولی نه محدود به انتشار غیرقانونی و بدون مجوز کتبی از سوی سایت، تغییر و دخل و تصرف، عکس برداری و فیلم برداری به قصد انتشار و هرگونه مورد مشابه مطلقاً ممنوع بوده و در صورت ارتکاب موارد مذکور از سوی کاربر، سایت فوراً این مسئله را پیگیری قضایی خواهد کرد.
محرمانگی:
·    کلیه اطلاعات، اسناد، دانش فنی، اطلاعات مالی، محاسباتی، اطلاعات مربوط که به سبب بهره مندی از خدمات مهتاب حکمتی در اختیار کاربران قرار می‌گردد، در هر قالبی که باشد، چه اینکه قید محرمانه داشت و چه اینکه نداشته باشد، محرمانه محسوب شده و طرفین ملزم به عدم افشای اطلاعات مذکور می‌باشند.
روشهای پرداخت:
·    روش‌ پرداخت به صورت جداگانه به هر کاربر و از طریق کارشناس فروش مجموعه اعلام خواهد شد.
روش‌های ارائه خدمات:
·    خدمات سایت مهتاب حکمتی مشتمل بر پکیج‌های آموزشی و خدمات سیگنالینگ (مشاوره‌ای) است. کاربر می‌تواند از میان خدمات ارائه شده خدمت مدنظر خود را انتخاب کرده و مطابق با روش پرداخت اعلام شده توسط کارشناس فروش سایت، از خدمات بهره مند گردد. لازم به ذکر است که دسترسی به خدمات، از هر نوع، صرفاً پس از پرداخت کامل هزینه‌های آن مطابق با روش اعلامی از سوی کارشناس فروش مجموعه می‌باشد.
·    خدمات سایت مهتاب حکمتی در بستر شبکه‌های اجتماعی ارائه می گردد، به منظور استفاده کاربر از خدمات و آشنایی با شرایط و نحوه ارائه خدمات، محتوای ویدیویی شامل توضیحات مرتبط با موضوعات ذکر شده به ایشان ارائه خواهد شد.
·    پکیج‌های آموزشی سایت مهتاب حکمتی دارای پشتیبانی یک ساله از زمان ثبت نام بوده و همچنین دوره‌های سیگنالینگ مادامی که کاربر از خدمات دوره بهره مند می‌شود دارای خدمات پشتیبانی است.
حق اعمال تغییرات
·    سایت مهتاب حکمتی حق دارد بنا به ضرورت و یا صلاحدید، تغییراتی در مفاد شرایط و ضوابط خود با کاربران ایجاد کند. این تغییرات می‌تواند در هر زمان و بدون اطلاع رسانی به کاربران صورت گیرد. کاربران می‌توانند با مراجعه مجدد به همین صفحه از تغییر و یا عدم تغییر مفاد آن، چه به صورت جزئی و چه به صورت تغییر در کلیات، آگاه شوند. بدیهی است کاربران به رعایت قوانین این شرایط و ضوابط و تمامی تغییرات در مفاد آن می‌باشند و در صورت نقض قوانین هیچگونه عذری از طرف کاربر، از جمله عدم اطلاع از قوانین و یا تغییرات انجام‌شده، پذیرفته نخواهد بود.
فورس ماژور (قوه قاهره)
·    هر امر خارجی، احتمالی و یا غیرقابل‌پیش ‌بینی که از حیطه اقتدار طرفین خارج می‌باشد، جزء حوادث قهری (فورس ماژور) به شمار می‌رود.
قانون حاکم:
·       شرایط و ضوابط پیش‌رو مطابق با قوانین ایران تنظیم شده‌اند. هر گونه اختلاف یا ادعایی که مرتبط با این شرایط و ضوابط باشد، باید بر اساس این قانون تفسیر شود و حقوق طرفین و جانشینان آن‌ها در محضر مراجع عمومی قضایی دارای صلاحیت باید حل و فصل شود.
·       هر دو طرف تایید می‌کنند که مفاد این شرایط و ضوابط منصفانه و منطقی است و اعلام می‌کنند که این شرایط و ضوابط خلاف سیاست‌های عمومی و به صورت نابرابر تنظیم نشده است.
راه های ارتباطی با ما:
ایمیل: info@mahtabhekmati.com
تلفن: 09901874597